CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 6, 2010

LUNCH,

oke kakak here, aku nak cerita yang i had a lunch with a new friend of mine. HAHA, membe FB aku lahh. ye aku yang ADD dia, tp da lame, da add. tp aku tak penah tegur dia. and dia pun tak penah tegur aku, HAHA sengal kan, lepas tuh, aku ni jenis suke2 share2 video cover. satu hari tu, dia tegur laa. aku bg name dia F je laa. dia kumen video aku share tu, then kat situ kami beburak2 bagai, :) pastu tuptaptuptap dia ajak aku lunch. then aku pun oke jek lah, b4 tu aku cm tanya2 la kat dia sume nak makan kat ne nak amik aku nek pe sume, then ade la blaku sumtin, AHHAHA pandai siak dia, katanya saje nak tengok aku mgelabah, oke then. mlm b4 aku lunch dgn dia, aku sempat col adik. tanya mcm mane nak pkai selendang bentuk V kat depan, HAHAH.

Esokknya,

Seperti yang dijanji dia suruh aku tunggu dekat post box merah dekat2 dengan opis aku lahh, aku kua tepat2 jam 1tgh hari, and dia fuhhh on time beb, kul 1 tu gak dia sampai, at first aku cm blur2 la, betol ke tak betol ke tu dia. then aku nampak dr dlm kete dia anguk2, so ye la tuh dia. aku terus bukak pintu kete and masuk aku still reragu ni, then dia ckp "betullahh". AHHAAH. oke for the first time jumpe dia, hoho. then dia bawak makan dedekat area BP WALK. pastu aku order makan, dia order makan, then kami burak burak tanpa henti, mcm2 yang kitaorg burakkan. dia tu haa, suke ckp diri dia pelik. sbbnye.... erm, bia aku jek dgn dia yang tahu. tp aku owez cm cakap laa yang dia should be proud dgn ape adenya, bukannye berasa pelik, " saya orang pelik"  itu jek yang owez dia ckp. aku cm nak dush dush jek dgn dia, dan aku akan owez ckp " ape yang awak nak pelik? bukannya telinga awak ada tiga kan? " HAHA, then borak2 lagik, borak punya borak tak sedar la weyh jam da jam 1.55ptg. then dia hantar aku semula balik opis. sangat best la beburak tadik sume. lepas2 ni kite kuar lagik oke? hehe, dan tanak da dengar pekataan PELIK dr mulut awak tuh, :) sekian.

0 comments:

Post a Comment